Повернутися до звичайного режиму
Раді вітати Вас на сайті
Нововолинського ліцею №7!

/Files/images/школа 7 3.jpg

НОВОВОЛИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 7

НОВОВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.05.2021 м. Нововолинськ № 32-у

Про попереднє

зарахування до 1 класу

На виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 №684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти» від 16.04.2018р. №367 відповідно до поданих документів (заяв одного з батьків, оригіналів та копій свідоцтва про народження дитини, медичних довідок встановленого зразка №086-1/о, №063/о)

НАКАЗУЮ

1. Зарахувати з 01.09.2021 року :

до 1-А класу таких учнів (класовод Сохацька Л.В.)

1. Брюховича Дмитра

2. Булах Олену

3. Ватутіна Дмитра

4. Вегерич Вікторію

5. Власова Олександра

6. Волочай Владислава

7. Гелету Анастасію

8. Гордійчук Анастасію

9. Грабарчука Артема

10. Григор’єву Марію

11. Дейнеку Вікторію

12. Дудкевича Максима

13. Кагарлицьку Вікторію

14. Казаченко Софію

15. Кашпера Олександра

16. Кіріченко Аріну

17. Ковалюк Мілану

18. Костюк Катерину

19. Кудерського Владислава

20. Лукашука Давида

21. Мазовського Івана

22. Мікульського Владислава

23. Майера Матвія

24. Павловича Михайла

25. Рабчука Кирила

26. Чуєнко Мілану

27. Ярощука Артема

до 1-Б класу таких учнів ( класовод Красько С.І.)

1. Бадзюня Артема

2. Груя Макара

3. Женчур Анжеліку

4. Жук Вероніку

5. Карпук Мілану

6. Ковальчук Дарину

7. Кожуховського Максима

8. Костюка Олександра

9. Ліщука Даниїла

10. Литвинюка Юрія

11. Лученінову Софію

12. Максимова Олександра

13. Мединського Марка

14. Миколаюка Іллю

15. Муравйову Марту

16. Органісту Мирославу

17. Орешину Уляну

18. Орєхова Станіслава

19. Павлюковича Марка

20. Печінку Аріану

21. Римарук Каріну

22. Ромасюк Вікторію

23. Самойлич Марію

24. Степуру Олександру

25. Тімофєєву Катерину

26. Харевич Марту

27. Хотька Мирослава

28. Цейка Микиту

29. Штунду Антоніну

30. Ясінчук Софію

2. До 15.06.2021р. оформити особові справи учнів відповідно до вимог.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор С.О.Трофимчук

/Files/images/zno/1.png/Files/images/zno/2.png/Files/images/zno/3.png

/Files/images/Коронавірус.jpg


Нововолинський ліцей №7 проводить набір учнів у 1-і класи на 2021-2022 навчальний рік

У нашому ліцеї створені комфортні умови для навчання, виховання, всебічного розвитку творчих, інтелектуальних здібностей учнів, шляхом підвищення якості навчально-виховного процесу, профілізації старшої ланки.

Класоводи, які працюватимуть із учнями 1-их класів у 2021-2022 навчальному році.

Сохацька Людмила Володимирівна


/Files/images/сохацька.jpg

Освіта: вища

Кваліфікація: вища категорія, учитель-методист

Стаж роботи: 39 років

Красько Світлана Іванівна

/Files/images/Красько.jpg

Освіта: вища

Кваліфікація: вища категорія, старший учитель

Стаж роботи: 37 років

У закладі діє:

* 42 сучасних навчальних кабінети;

* два нові комп’ютерні класи;

* спортивний зал;

* клас для занять спортивними танцями;

* «Куточок здоров’я»;

* актовий зал;

* бібліотека;

* шкільний інформаційно-методичний центр;

* Зразковий фольклорно-етнографічний музей «Берегиня»

* психолого-логопедична служба (психолог, соціальний педагог, логопед)

* дитяча учнівська організація «Еврика»;

* учнівське наукове товариство «Шанс»;

* клуб спортивного танцю «Гранд»;

*спортивний клуб «Олімп».

Ми виховуємо талановитих, творчих, ініціативних дітей:

* початкова ланка (1-4 класи) створює умови для всебічного розвитку здібностей, задатків кожного учня (це додаткові години на вивчення української мови, математики, англійської мови, гуртки інтелектуального, художньо-естетичного, театрального, вокального, спортивного спрямування, впровадження здоров’язберігаючих методик);

* середня ланка (5-9 класи) пропонує поглиблене вивчення різних предметів за вибором учнів, індивідуальні заняття, спрямовані на розвиток дитячої особистості, зайнятість учнів у секціях, гуртках за інтересами;

* профілізація старшої ланки (10-11 класи) - запорука якісної підготовки до складання ЗНО, вступу і навчання в обраних ВУЗах .

За інтересами і заявами учнів уводяться такі профілі: української філології; історичний; правовий; математичний; біолого-географічний.

Наші учні є переможцями і призерами:

* Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт;

* Всеукраїнських інтерактивних конкурсів: українознавчого «Соняшник», математичного - «Кенгуру», фізичного - «Левеня», історичного - «Лелека», народознавчого - «Патріот», природничого - «Колосок», з інформатики «Бобер», з англійської мови "Гринвіч" та багатьох інших; із української мови імені Петра Яцика.

* Всеукраїнських предметних олімпіад і турнірів,

інтернет-олімпіад

* Міських і обласних історико-етнографічних експедицій «Волинь вишивана», «Історія міст і сіл Волині»

* Всеукраїнського конкурсу юних талантів «Паросток»

* Всеукраїнських конкурсів дитячих малюнків, виробів декоративно-прикладного мистецтва

* Міських і обласних, Всеукраїнських спортивних змагань із баскетболу, волейболу, футболу, ритміки, шахів і шашок, «Зірниця», «Ігри чемпіонів», «Старти надій», «Козацький гарт», «Тато, мама, я – спортивна сім’я», інших.

Переваги нашого ліцею:

навчання лише в одну зміну,

можливості для поділу класів на групи при вивченні української, іноземної мови та інформатики;

додаткові безкоштовні розвиваючі курси, спецкурси за вибором батьків і дітей,

забезпечення можливостей для розвитку кожної дитини,

турбота про здоров’я учнів.

Прийом заяв, набір учнів проводиться з 8.00 до 17.00 щоденно.

Адреса ліцею: 45 400, вул. Кауркова, 43, місто Нововолинськ, Волинська область, телефони (03344) 3-53-99, 3-57-89


Інформація про булінг

/Files/images/BULIING.jpg

У ліцеї вирішальна роль у боротьбі з булінґом належить учителям. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва ліцею, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій. Для успішної боротьби з насильством у ліцеї:

Усі члени спільноти мають дійти єдиної думки, що насильство, цькування, дискримінація за будь-якою ознакою, сексуальні домагання і нетерпимість у ліцеї є неприйнятними.

Кожен має знати про те, в яких формах може виявлятися насильство й цькування і як від нього страждають люди. Вивчення прав людини і виховання в дусі миру має бути включено до програми.

Спільно з учнями мають бути вироблені правила поведінки у класі, а потім загальноліцейні правила. Правила мають бути складені в позитивному ключі «як треба», а не як «не треба» поводитися. Правила мають бути зрозумілими, точними і короткими.

Дисциплінарні заходи повинні мати виховний, а не каральний характер. Осуд, зауваження, догана мають бути спрямовані на вчинок учня і його можливі наслідки, а не на особистість порушника правил.

Жоден випадок насильства або цькування і жодну скаргу не можна залишати без уваги. Учням важливо пояснити, що будь-які насильницькі дії, образливі слова є неприпустимими. Реакція має бути негайною (зупинити бійку, припинити знущання) та більш суворою при повторних випадках агресії.

Аналізуючи ситуацію, треба з’ясувати, що трапилося, вислухати обидві сторони, підтримати потерпілого й обов'язково поговорити із кривдником, щоб зрозуміти, чому він або вона так вчинили, що можна зробити, щоб таке не повторилося. До такої розмови варто залучити шкільного психолога.

Залежно від тяжкості вчинку можна пересадити учнів, запропонувати вибачитися, написати записку батькам або викликати їх, позбавити учня можливості брати участь у позакласному заході.

Учням треба пояснити, що навіть пасивне спостереження за знущаннями і бійкою надихає кривдника продовжувати свої дії. Свідки події повинні захистити жертву насильства і , якщо треба, покликати на допомогу дорослих.

Потрібно запровадити механізми повідомлення про випадки насильства, щоб учні не боялися цього робити. Ці механізми повинні забезпечувати учням підтримку і конфіденційність, бути тактовними.

Для успішного попередження та протидії насильству треба проводити заняття з навчання навичок ефективного спілкування та мирного розв’язання конфліктів.

/Files/images/bulng/3.jpeg

У школі провели флешмоб "22 відтискання" (22 PUSH UP CHALLENGE)

Нововолинська ЗОШ №7 флешмоб "22 відтискання"

15 лютого 2017 року директор школи Трофимчук Сергій Олексійович, учителі Перевознік Володимир Іванович, Янюк Олег Миколайович та учні 6-А, 6-Б, 9-Б, 10, 11 класів долучилися до всесвітньої акції "22 PUSH UP CHALLENGE" дружньо відтиснувшись 22 рази і робитимуть це щодня протягом 22 днів.

Метою цієї акції є підтримка ветеранів бойових дій з посттравматичним синдромом, підтримка воїнів та популяризація здорового способу життя.


Флешмоб стартував в США в кінці 2016 року після публікації звіту Департаменту у справах ветеранів, в якому були представлені дані про самогубства серед ветеранів за 2014 рік. Виявилося, що 22 ветерана кожен день здійснюють самогубство .

Суть флешмобу полягає в тому, що учасники протягом 22 днів віджимаються 22 рази, записують це на камеру і передають естафету далі.

В Україні флешмоб проводиться на підтримку ветеранів АТО.

Питання? Відповідь!

Питання відсутні
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.